Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Nu ska jag börja blogga och så,
man kan läsa all skit som jag skriver då.
Men det kommer nog ingen att göra,
eftersom jag är ungefär lika bra på det här som på att köra.
Och mina färdigheter på det området fick grannens katt känna av,
när jag hjälpte denna till sin grav...

Just nu är jag förbannad och allmänt sur,
som ett stort djur i en för liten bur.
Mina klasskompisar tycker om fest,
själv tycker jag att det är en allmän pest.
Och om sina pestfester tjatar dom gärna,
jag tror jag börjar blöda lite i min hjärna.

Men nog om mig och mer om dig,
till tusenfotingen i hörnet hojtar jag glatt hej.
Men han ledsen är så jag fråga hur det var innan han for,
och han berättade att hans sorgsna min berodde på skor.
Och dum är den som inte förstår,
att det är p.g.a alla fötter han behöver för att gå.
För dyr är en tusenfotings skoräkning väldigt,
för med alla fötter är det där med skor inte så behändigt.

Nu har jag filosoferat klart för idag och denna stund,
vi får träffas igen en annan sekund.
Jag tackar för mig och så,
HEJDÅ!    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0